Tuesday, September 14, 2010

sangat excited

menungggu anak-anak buah aku pulang ke rumah segamat sebab esok nak pergi beraya rumah makcik aku kat muar. Tak sabar sebenarnya sebab terasa sangat bosan duduk kat rumah tanpa buat apa-apa.

si chomot muhd

Dan kebosanan tersebutlah menyebabkan aku rasa kosong, sunyi. Dan mungkin sebab tu lah aku asyik saja teringat pada orang yang tak sepatutnya
.sapa lagi kalau tak bukan asshole tu.mungkin pada si pembaca, aku ni suka mengarut dan mencarut, tapi itulah panggilan yang aku senang nak panggil pada insan bergelar lelaki. tak maksud apa-apa pun sebab itu hanyalah panggilan.cuma dari tatatertib berbahasa, ianya agak kasar la. tapi  pada aku, aku ok je. sebab ianya hanya sekadar panggilan. bagi mereka yang sudah lama mengenali aku, terutamanya rakan-rakan di matrix dan unimas. inilah aku. kalau dulu aku sangat pasif di sekolah, tapi tak de lah pasif mana pun, cuma agak pendiam sikit dari sekarang, tapi sekarang aku lebih bersifat outspoken. suka buat hu ha tak tentu pasal. sebab bagi aku, kalau aku tak buat bising sehari, bosan gila hidup ni. sebab tu lah aku lebih selesa berkawan dengan assholes n biatch yang mulut rabak, kepoh, bissing, sebab itu lah aku sekarang. 
hmmm...tak pa lah. nanti balik unimas harapnya perasaan ini hilanglah.wahai assignment dan kawan yang selalu menyibukkan aku dan menyebabkan aku lupa dengan semua masalah yang aku hadapi. dan yang selau buat aku sentiasa tersenyum dan tergelak bagai nak pecah perut. merekalah penawar segala kesedihan aku selepas keluarga. harapnya  lah.

No comments:

Post a Comment