Friday, January 14, 2011

Penakut

Aku sudah lama tak berborak dan chat dengan seorang sahabat aku ni. Tadi aku sempat berchating dengan dia sekejap. Dia suruh aku dengar lagu ni. Aku pun tak faham kenapa dia suruh aku dengar lagu ini mulanya. Lama juga aku blur.ouh! Sekarang baru aku faham apa yang dia maksudkan. Terima kasih kawan. Kau sangat memahmi diri aku.


Yuna- Penakut


Tak semua kau rencana akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta


Mungkin lebih baik kau ku lepas saja
Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku 
Ini tidak adil
Untuk kau bertanya jika ku mencintaimu juga


Tidak adil tidak adil baginya


Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucapkan tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah kau cuba ringankan


Bukan milikku


Dan aku memang penakut 
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku



No comments:

Post a Comment