Monday, February 28, 2011

Saya Nak Join Aktiviti Macam ni Lagi !!! Part 2

Last week aku main show untuk hari belia. Minggu ni lagi sekali main untuk hari belia tapi kat tempat lain pulak and lagi sekali aku asyik je lah lupa nama tempat tu. haha! Maaflah yer. Misi di teruskan dengan bangun awal pagi buta okay! Lagi sekali aku highlight yer di situ, BANGUN PAGI2 BUTA. And untuk 2 minggu berturut2, aku tak dapat rasa bangun lambat. bagus tak?haha. 7 tepat okay aku dah terpacak kat depan bus stop BRC. 15 minit kemudian,  mana la manusia yang kata datang menjemput. Last2 7.30 baru datang. taw tadi aku keluar kul 7.30. But thanx to him sebab dah jemput kami. Kalau tak sapa lagi yang nak hantar p bayu. Ada pulak bas pepagi buta ni kan.Terima kasih yer pacek zul. Hehe

Sampai bayu je, terus pergi ke event tu. Wirda! tempat tu tak de lah jauh sangat kot. Bulak eh kawu!2 jam ek. Sengal! Haha. Hah! dah ingat dah! nama tempat tu Siburan. Suppose event ni 2 hari, sabtu and ahad. tapi hari sabtu tu aku ada midterm, so aku just join untuk hari ahad je.Enjoy gilalah! Walaupun hujan lebat dan xbape nak mendapat sambutan hangat untuk hari belia hari ni dan xbanyak camera yang tolong snap picture kami kan, tapi ada aku kesah? Haha! Tapi ada la jugak kan picture aku menyelet kat camera2 orang yang datang berkunjung kan. Sebab aku dok depan sekali okay! Ngeah3!* okay itu bukan motif utama okay!* motiff utama buat persembahan jerk depan public. so, saya sudah pun menjalankan tanggungjawab saya sebagai salah seorang wakil unimas. Yeah! Im proud to be UNIMASian!

kami buat show untuk event ni lah.
 hari ni, relax jak main bha. Main bonang dengan muka yang betul2 cool dan bergaya dengan gelak ketawa yang beria-ria. Haha! Anda tahu? Saya tak nervous pun hari ini.yeah! berjaya menghilangkan nervous didepan orang ramai. Satu pencapaian yang membanggakan walaupun saya tak pro dan tak hebat macam orang tu kan. Mistakes! biasalah tu kan. Tapi okay la kan. Dan dan dan! Saya rasa saya dah pass main lagu inang cina. Hebat kan. * riak2 lak kau jannah. xbaik2*. Kelak, ajar kamek lagu lupak nama okayh!

this picture is dedicated to awan. anda rindu x nk ketuk menatng ni??ngehehe
p/s: buat iklan air kotak yer bang?
eh2! artist jemput2lah. nakkk siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiign! haha.
btw, zul nang best suara kitak.pewit2! =p
p/s:syaza  mana kasut anda?


ouh! yg ni pun artist jmput2 jgk.
selip0r pon xmmpu nk beli.haha


awan! nmpk x gendang tu?


Setelah penat mengetuk dan menilik note2 yang ada. Tengok kiri kanan, sik da orang mok nangga kamek orang main gamelan. haha! Memecah kebosanan mengetuk  10 periuk belanga, ku toleh ke kiri. Uih! macam menarik jek kalau dapat karaoke sebab memang da lama nak karaoke. Start dengan makhluk kurus bercardigan kelabu, berseluar cream dan bertudung hitam berlari dengan pantasnya berduet dengan makhluk kurus berbaju hitam berambut cool, . Ish! Tak boleh tahan tengok dia melalak. Membuatkan hari hujan bertambah heavy lebatnya. Haha! Ku berlari ke karaoke set. Menjenguk2. Malu2 untuk memulakan sesi lalakan. *ada ke perkataan itu??* menebalkan diri meminta mic yang ada. Ecece! Dah start dah. Yeah! Aku dapat! masuk part chorus, “tiada lagi yang kuharapkan,,,,lalalala!” . adeh2! Terkene electic jap. Kacau stim betol!  Tapi x menghalang aku untuk terus berkaraoke. Yeah! Misi diteruskan. Melepaskan gian berkarok! Setelah lama plan untuk ke tempat karaoke, tapi tak pergi2 gak kan wirda kan. Haha! akhirnya, booth unimas jadi pilihan. Walaupun orang ramai mendengar teriakan dan lalakan yang diSUMBANGkan oleh kami. Tapi! Tapi ye! Ada tapi ye disitu. ADA AKU KESAH?! Haha! Yang penting enjoy. Nang bestlah kitak orang! Happy sesangatlah!
 
Note1: aku kene marah dengan kakak garang tu lagi. “Lagu apa kamu main tu?” ish2! kesian saya kan. Saya insan lemah. Nobody’s perfect and I am nobody. Sorry for all mistakes that I did today. I might not a fast learner but I have learned from that mistakes. TQ! :-(

Note2: saya rasa juga saya sudah improve skills saya dalam mengetuk 10 periuk belanga tu. * ah! Kau jann! Perasan memanjang!*Walaupun saya xhafal note tapi saya masih boleh main. Satu improvement! Hebat kan! Erk! Syabas bĂȘte! Syabas! Hahaha!
                                                                                                                                    

No comments:

Post a Comment