Friday, July 22, 2011

It's a message or coincidence?


Maybe kau rasa simple, senang dan ambil mudah nak berdepan dengan semua tu tapi tak pada aku. Aku bukan sesimple itu. luarannya, ya! Aku simple. Tapi diri aku, aku saja yang tahu. Aku hanya perlukan ruang, masa dan waktu untuk aku lebih tenang untuk berdepan dengan situasi itu. Tak semudah itu untuk berlaku normal secara tiba-tiba. Kadang-kadang kita terpaksa hipokrit semata-mata untuk jaga hati dan perasaan orang lain, tapi hati sendiri? Tak ada siapa nak peduli. If it’s meant to be, must be reasons why kan. Or maybe what I ask from Him it’s just coincidence? Who knows? Aku tak nak terlalu mengharap. But I wish it’s true. *agak2 macam mengharap tak? Haha! * Macam mana tu? Tapi tu lah! Aduyai! Susahlan nak explain satu-satu. Aku pun boleh jadi confuse macam ni. Just follow the flow je lah. Tu lah, aku dah kata, jangan nak Emotional dishonesty sangat Jann. Degil! 

*aku: suka hati akulah nak emotional dishonesty ke hape ke! Real good okayh at being on my own. 

terencat di seri menanti, tak tahu apa yang di nanti. malas den nak fikir.

Note: I trust God with everything I do and I believe that what’s meant to be, will be. I’ve just got to be patient.

No comments:

Post a Comment