Saturday, November 13, 2010

you know me better than others

Sorry guys. Aku bukan tak suka nak share problems dengan korang. Korang pun tahu aku macam mana kan. So, apa-apa yang aku rasa mengusutkan, menyedihkan, menggembirakan and apa-apa jelah yang seumpama maksud dengannya, semua aku campak dalam blog ni. This blog is like my new friend since I’ve been in Unimas. So, maaflah kalau aku buat korang terasa sebab tak share dengan korang walaupun kita ada group sendiri dalam FB. But then, aku tak tahu nak express, nak bagitahu secara detail tentang apa yang aku sedang hadapi. takkanlah aku nak bagitahu semua masalah aku kat korang semua, sebab korang pun macamlah tak ada kerja lain kan. So, aku minta maaf sangat-sangat kalau tak mengupdatekan diri aku dalam group tu. Tapi I will always keep in touch with you guys through this blog. This blog is a place where I share my stories, my feelings, my experiences and special peoples throughout my life. This blog is all about me.


dedicated to: grah, kiem,rien, shy

No comments:

Post a Comment