Thursday, February 10, 2011

Aktiviti harian atau mingguan?

Hari ni main gamelan lagi. Sempat lagi snap picture mereka sedang mengarut2 main gendang sebab encik tenaga pengajar datang lambat. Tak patut! Tak patut! Memang tak patut! Encik tenaga pengajar sangat lambat okay hari ni! *macam la tiap2 minggu kau datang senggang kan jannah?suka ati padah cam ya. haha! eh! suka ati la.lalala* 

Jali main memang best! Wirda!  Main sambil badan goyang2 macam main dengan syok dan excited sekali tapi tune selalu lari. Oops! Terkutuk anda! Lalala~  Syaza! Sama juak! Sila dengar lagu dengan teliti. Haha! Ceyt! Aku mengomen orang jak. *Macam la aku hebat sangat main gendang kan, ketuk pun aku tak taw*

wirda sempat lagi posing. nang bajet cool kawu nk..haha

 Hari ni, aku main dengan cool ja bha. Tak main sangat sebab aku saket perut gilak! Makan apa tah. Tadi wirda ajar aku lagu inang cina dengan lupak lama. * betul ke tajuk lagunya? maaf kalau salah. Haha!*
Ye kot. Tapi nang best lagu ya. Adventure siket, eh! tak, adventure banyak dari lagu timang burung. Boring ah! Haha! Maaf2!
Tapi nang boring gilak lagu timang burung ya. Sebab tu tiap kali aku main asyik salah jak. Sebab lagu tu mendayu2 jerk, sampai aku rasa bosan gilak dengan lagu ni. *okay! itu adalah alasan semata2. Sememangnya kau memang tak hebat main bonang jannah!* tapi nok lagu perang nang best gilak bila main dengan BUNGA2 cinta ya. haha! Kacak gilak bunyinya. Rasa hebat dan hot sebentar bila dapat main dengan bunga2nya. *ceyt! masih nak berbangga2 berbakul2 lagi tu. shut up you hati kecilku! sebok nak cakap2 jugak! aku tengah tulis blog la! haha!*
Matlamat seterusnya, belajar dengan encik tenaga pengajar sampai khatam since dia pun dah nak grad hujung tahun ni. banyak gik aku mok nuntut ilmu dari nya.best of luck dude! *bila mok blanja kamek makan pizza?*

Note1: kunci bilik gamelan ada lagi pada aku. ngehehe! Susah la kan macam tu. Terima kasih la ye. =)
note2: sapa tah nama akak yang pakai spect yang ajar first group tu?maaf tak ingat nama. ouh! dia sangat garang okay! saya takut nak belajar dengan dia. hehe.

mood: try tdo...

4 comments:

  1. "wah..!ada gmbr saya.."hati kecil ku berkata kata..:D

    ReplyDelete
  2. "ceyh! sht up you!" hati kecil ku membalas.
    "eh! diam la hati kecilku! aku tengah type comment ni..sebok jak kaw!" berkata aku pada hati kecil ku. :D

    ReplyDelete