Monday, January 31, 2011

aigoo!

Eh anda! saya rindu anda sebenarnya. Sebab tu saya call anda wahai my bff. Cuma tak terkata jer. Maaf saya bukan macam tu punya orang suka nak berterus terang. Tapi truely,deeply from the bottom of my heart, I miss you my bff. And saya tak kesah anda nak kata saya gagap2 hari ini, saya punya sukalah okay! haha! Ouh! sila cepat sehat dan senyum dan ketawa. Sebab saya suka bila anda senyum dan ketawa. Anda tahu kenapa? Sebab anda tu suka buat muka ketat dan susah sangat nak senyum dan gelak2. Bila anda gelakkan saya macam happy jer sebab kawan saya happy. Ouh dan dah lama tak dengar anda gelak anda tahu?Rasa macam ada jer benda yang tak kena dengan anda. Anda okay tak? Macam anda ada hiding something jer tadi.  Let gone be by gone. You know what? Life is a process of enduring the boring stuff. You must feel the boringness and the loneliness, sure you know what you need suppose to do.

p/s: miss you babe!

No comments:

Post a Comment