Friday, December 9, 2011

OpenGL. Muntah Coding

For the first time, aku rasa best untuk buat coding dan mengeluarkan output yang comel. Macam kembali ke zaman kanak-kanak. melukis yang entah apa2. Tapi aku rasa sangat comel je. Hihi.Bezanya kami melukis menggunakan coding dan coordinates yang dah di plot atas paper graph and paste pada compiler tu. Bila tengok output yang keluar macam seronok je kan. Assignment 2 bulan lepas di buat dalam 2 hari. Bagus kan.Hehe. *bajet kau fast learner la jann?* Tapi aku rasa puas hati sebab first time aku buat coding sendiri dengan bantuan ahli group yang lain. Selama ni copy paste. Nak jawab exam pon memorize dan copy paste je atas kertas.hehe. Rasa menyesal buat last minit. Kalau buat dari awal mesti dapat create yang lagi comel dari ni. *ayat poyo yang selalu dikeluarkan bila rasa menyesal tapi later mesti buat lagi*hehe. At least aku dah try sedaya upaya aku untuk faham apa ynag perlu difaham. Tak rugi pun sebenarnya sebab ianya ilmu. Nak atau taknak je.*nampak sangat kau ni pemalas jann==>fakta. :D
sepatutnta roket tu boleh rotate 3D, tapi sbb ni ak snap and cut so xnampak la rotation tu.

Ni hasil kerja lebih kurang dalam pukul 5 pagi tadi. Later I'll show you the one that we've presented to Dr. Teh .

No comments:

Post a Comment