Sunday, August 29, 2010

kamik sayang kitak orang~

bila nak di ingatkan balik...sedih sanagt...dia bakal pergi tinggalkan kami. terbang ke awanan melanjutkan pelajaran. adakah sebab namanya seperti awan, berlalu dan terbang apabila di tiup angin? walau apa pun, kau ak dah anggap macam family baru kat unimas ni. tempat kami mengadu nasib, suka, duka. ya Allah  tak ternilai harga sebuah persahabatan, hanya akan dapat dirasai bila kita betul-betul menghargai nilai sebuah persahabatan.
Allah dah tunjukkan aku, siapa kawan yang di kala kita gembira dia ketawa bersama, dan dikala kite duka dia menangis bersama. adakah aku akan jumpa lagi kawan yang boleh sayang kita sama macam kita sayang kita. jaga kita sama macam kita jaga kita. susah sangat nak cari kawan macam tu. hanya berharap, dia takkan pergi meninggalkan kami, tapi itu semua adalah mimpi yang takkan menjadi kenyataan. bukan mendoakan supaya dia menolak tawaran tu, tapi sebab terlalu sayang sampai xsanggup nak berpisah.persahabatan yang terjalin dalam masa yang sangat singkat. padahal baru 2 bulan kami berkawan tapi tu lah, bila kita betul-betul menghargai seorang sahabat hanya kita saja yang rasa macam mana dan sedalam mana kita sayang kawan yang bernama sahabat. doa kami untuk kau, agar kau gembira, sabar dan tabah menjalani dan melalui dugaan  yang bakal kau hadapi di negara orang nanti.sesungguhnya sayang kami terlalu besar sehingga tak terunggkap dengan kata-kata,
jaga diri, jaga maruah kau, n family kau terutamanya. apa-apa pun fikir family kau dulu sebelum kau bertindak, sesungguhnya kalau kau fikirkan mereka, InsyaAllah akan dipermudahkan jalan hidup kau semudah hari-hari yang bakal kau lalui.

lagu ini untuk KitA dan kAMi,,,


Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa



with love,
seorang aku..

No comments:

Post a Comment