Sunday, September 19, 2010

kekuatan..

               apa yang aku perlukan ialah kekuatan. sangat-sangat memerlukan kekuatan untuk pulihkan semangat aku. aku tak ada semangat. tak tahu mana pergi semangat tu. yang aku tahu, aku hanya mampu berdoa untuk emak. pesan imam tu: ampunkan segala dosa orang yang membuat aniaya ke atas keluarga kamu, minta dan mohon pada Allah, ampunkan segala dosa-dosa dan kesalahan yang pernah emak buat. moga di ringankan segala bebanan yang di tanggung. aku redha dengan ketentuanMu ya Allah. aku redha. dan berharap sekembalinya aku ke semenanjung nanti, aku masih dapat melihat senyuman manis mak. doa aku pada mak tak akan pernah putus.
semoga KAU memberi kekuatan keatas diriku dan keluargaku ya Alah. KAU tabahkan hati-hati kami, kau satukan hati-hati kami, supaya kekuatan itu dapat memulihkan semangat kami dan ibunda kami.
amin Ya Rabbal'alamin.

No comments:

Post a Comment