Thursday, September 30, 2010

malu gila~!

hari ini dalam sejarah. aku rasa malu sangat-sangat. nak tahu sebab apa? sebabnya aku pakai tudung terbalik! huhu! malunya. dah la aku naik bas sorang-sorang tadi, kene berdiri pulak tu sebab sit semua full, sampai class english, borak-borak, buat hu ha dengan mereka, then madam pung pun masuk. maka bermula sesi pembelajaran. dalam banyak- banyak member of the class tu, ada sorang je yang perasan, maka dia pun bersuara" awak pakai tudung terbalik ke? ke memang fashion nye macam tu?"
aku pun telek la tudung tu. OMG~! malunya aku, member sebelah aku pun tengok skali,turut sama gelak. aku pun gelak bagai naj terkeluar isi perut. seriously, aku langsung tak perasan yang tudung tu terbalik. aduh... malu gila. tak terkata. habis kelas, aku betulkan tudung tu dulu, baru aku berjalan balik tunggu bas. dah tak malu dah...hahaha...tapi perasaan malu kat mereka tu maish ada. nasib baik tak semua yang perasan. kesiannya aku.  dan kira bernasib baik sebab aku pakai beg sandang. kalau tak, nampak sangat pakai tudung terbalik.
dah cun-cun boleh pulak pakai tudung terbalik.hmmm...tu la, padan dengan muka aku. sapa suruh siap lambat. kan dah kelam kabut. sampai pakai tudung pun terbalik. hahha

moral of the story, jangan lengah-lengah bila nak bersiap.

No comments:

Post a Comment