Friday, September 24, 2010

mid sem break story

sebelum tu, thanx to alif roomate acik sebab banyak tolong aku before aku balik hari tu. bawak aku pergi satok beli ikan terubuk yang abah nak sangat-sangat. kalau tak sebab abah aku tak adalah nak kelua pergi shopping beli barang lagi. dan terima kasih juga sebab hantar pergi airport. minggu tu aku spent 500++ untuk beli souvenir dan -segala macam barang yang dikirim oleh abang akak abah dan pakcik dan makcik aku.


inilah yang aku buat sepanjang cuti sem ni:

  • pergi putrajaya presint 17 jumpa awan dan hantar barang yang orang kirim kat dia
  • sampai rumah klang, bagi souvenir kat kakak and abang dan tak lupa juha untuk my lil icha. dan juga goreng nasi goreng ikan masin untuk sahur
  • jaga icha sepanjang mummy(bini arip) dia masuk hospital
  • kemas rumah yang macam tongkang pecah, dari dapu sampai ke ruang tamu. tak nak besar pulak rumah tu.
  • pergi hospital serdang, jemput kak ieja. sedih tengok dia, sebab terpaksa berpisah dengan anak dia. aku pun nangis sebab sebak sangat tengok mereka.tapi aku faham.


  • buka puasa kat rumah bersama abang dan kakak aku. nasi antah.hahah ..sebab aku lupa nak kacau.alasan: dah lama tak masak
  • mak abah balik: first time jumpa abah after 2 month at sarawak. rindu. mak macam tu je lah. tak nampak perubahan. tapi sangat kurus. hanya mampu berdoa,
  • pergi jalan teiping dekat klang. cari kuih raya, tudung dan semua berkaitan raya, 3 hari berturut-turut dengan orang yang berbeza. along, angah n enol
  • raya rumah nenek, cerita pasal aku kat unimas and sarawak, sebab mereka keep in asking
  • balik segamat, raya dengan kawan sehari.
  • balik klang balik.
  • lepak rumah akak di putrajaya,ada open houe. 
  • sebelum balik rumah klang p shopping kat JJ serdang
  • habeskan masa dengan family sebelum aku pulang unimas.



No comments:

Post a Comment