Saturday, October 2, 2010

seperti katak di bawah tempurung

sejak jauh dengan korang, aku rasa macam tak up to date langsung dengan semua lagu yang berkumandang di corong-corong radio. aku macam tak tahu lagu apa yang hitz di radio, lagu apa yang sedap di dengar dan lagu apa yang selalu korang dengar. pada korang-korang, tolonglah inbox aku lagu-lagu yang best, malay, indie, english terutamanya english songs, sebab currently, aku sangat menyampah dengar lagu melayu yang aku rasa, entah apa-apa entah kandungan lyrics nya. tapi tak ada la semua lagu melayu aku kritik, cuma sesetengah lagu yang buat aku macam nak mencarut dan mengarut, siapalah makhluk yang buat lagu yang bukan-bukan ni. bila nak apply dalam subject course aku, the author is like having a disease, name; aphasia, difficulty in using language or symbols of communication, maksudnya disini yang aku cuba nak sampaikan,si penulis memang suka mengarut dalam penulisan,penulisan tak disorganized langsung, walaupun aku ni bukan la terror sangat dalam penulisan dan seni, tapi aku pun tahu la juga sikit-sikit kan.something wrong somewhere in his frontal or temporal lobe. haha
 plus lagu English sangat-sangat membantu aku, improve me a lot in English,spoken or written speech.

 currently:listening to maher zain songs. the lyrics inspired me a lot.

No comments:

Post a Comment