Thursday, November 25, 2010

Done!

Ok! selesai sudah exam. Ha..aku rasa belum terlambat lagi aku nak perkenalkan subjek-subjek yang aku amek untuk semester 1 ni, walaupun aku rasa dah habis dah pun semester 1 ni.ngeah2!

ni profile aku dalam morpheus unimas tempat dimana semua assignment,notes, notification semua subjek dalam ni.
ala-ala Fb jugaklah, sbb kalau xbukak maka xdapatlah information pasal semua subjek. benda wajib buka selepas Fb.


yang ni pulak, buku-buku yang selalu aku pinjam buat revision,rujukan dan perhiasan dalam bilik aku. memang dah jadi rete akulah. since awan ada lagi buku ni tak penah pulang pada CAIS@library. pass2 kat kitorang2 je lah.






buku yang kat atas ni pulakbuku peberet kitorang.buku tu dah jahanam kitorang keje kan. sebab masih lagi tak available untuk dipinjam. buktinya...tara!

tapi buku ni best! aku suka sebab senang nak baca. buku programming tu pulak, tak pernah pulang since awan da pergi belajar medic kat jakarta. kesian awan, Cais call suruh pulang buku tu. padahal ada kitorang simpan. maaflah ye awan! tapi dah pulangkan dah hari tu.hehe

taw kat atas ni buku apa?ha! ni lah buku linguistics. subjeknya, introduction to linguistics analysis. Subjek yang paling aku "SUKA" sekali nak belajar. Belajar subjek ni macam belajar english untuk TESL tu. tulah sebab aku "SUKA" sangat nak belajar subjek ni kan. Tadi last paper subjek ni lah. hmmm..nak cakap susah, tak taw lah.tapi aku masih lagi boleh bantai la kan. haha.harap-harap ok lah subjek ni.


ha! ni subjek best. discrete structure. aku suka sebab belajar kira-kira. buku ni ehsan Nain.hehe. dia bagi kat aku sebab dia an dah sem 3. so turun temurun la yer..terima kasih nain!



hah! ni jelah buku-buku yang berjaya aku dan rakan-rakan pinjam di Cais sepanjang semester 1 ni.
exam pun dah habis. so semua buku pun dah pulang la kan. harapnya result keluar nanti semua baik-baik je. InsyaAllah. Amin. tu jelah subjek aku belajar untuk semester ni. sekian terima kasih!

1 comment: