Wednesday, January 26, 2011

motifffff???

note* :Sila baca dengan nada yang sangat tenang.

Ouh! Anda! Anda! Anda! Dan anda! Sudah2 la tu membikin cerita. Aku sudah penat dan capek dan lelah dan menyampah dan annoying dan rasa nak mencarut bila benda lama di ungkit2. Let pass be by pass la. Kau ingat kau sorang je ada mulut? Aku takde mulutlah? Eh! anda? Saya bukan jenis nak simpan dendam kea pa kan, tapi kan anda, anda tahu, anda buat saya rasa annoying gila bila tengok anda. Anda rasa anda bagus sangat ke anda? Kalau anda rasa anda bagus sangat tak perlu nak publish benda yang tak sepatutnya. Anda pernah belajar sivik tak? Anda rasa kalau anda publish perkara2 macam tu anda tak menjatuhkan maruah orang lain ke? Anda memang sangat annoying tahu? Anda tahu?? Anda tak tahu? Okay! sekarang saya bagitahu anda, anda sememangnya sangat annoying. Ouh, tapi kan anda, anda tak rasa anda tu hipokrit ke? You pretend like you care but then, the truth is you talk behind my back? Ouh! Anda tu memang sangat hipokrit. Yes! Anda seorang yang hipokrit. Tak apa kalau nak hipokrit sebab nak jaga hati orang lain, tapi bila dah terpampang benda yang tak sepatutnya, anda rasa anda tu jenis orang yang pandai jaga hati orang lain ke? Dan dalam bahasa kasarnya, itu adalah sangat gampang okay! okay! cool2!fuh! fuh! keep calm.


 Ouh! Anda! Anda! Anda! Dan anda! Kenapa perlu babitkan orang lain. Tak perlukan? Sebabnya, saya tak rasa pun saya ada cari pasal dengan anda. Tak kan? Saya rasa saya tak usik pun hal personal anda. Kenapa ek anda? Anda rasa anda tak puas hati dengan saya ke? Kalau anda rasa tak puas hati, silalah tampil kehadapan, datanglah Sarawak( ouh, itu terlalu melampau la plk kan), call atau sms saya. Anda ada number phone saya kan? Kita settle baik2 okay!  Ouh! Ouh! Atau anda ni jealous dengan apa yang saya ada sekarang? Sampai anda perlu cakap macam tu in public. eh! Kejap2! perlu tak aku rasa aku explain menatang OOP ni?? Tapi macam ada kene mengena jerk. Okay! xpelah. meyh aku explain and share sikit apa yang aku belajar dalam OOP aka c++ in object oriented programming . Macam yang saya belajar c++ in object oriented programming. Ada  yang patut kita publish pada public and ada jugak kita kena letak kat public. Anda tahu kenapa ada yang patut letak kat public and ada yang patut letak kat private? Sebabnya, itu adalah hak yang anda memang tak layak dan tak patut display kat public, dan hak yang anda cakap itu adalah personal dan private seorang saya.Lebih kurang begitulah yer conceptnya. Okay sudah! back to the story.

annoying people is prohibited in this area!

  Ouh! Anda! Tolonglah jangan buat saya annoying pada anda. Anda tahu tak itu satu benda yang salah? Anda tahu kenapa ianya salah? Okay! Saya bagitahu sebabnya. Sebabnya anda telah membuatkan saya rasa annoying gila bila tengok anda, dan telah membuatkan saya rasa sakit hati dan berkecil hati, dan terasa hati dan telah pun menambah dosa saya yang sedia banyak2 ini kepada banyak banyak banyak. Perkara yang anda telah lakukan itu telah memberikan implikasi yang sangat buruk keatas diri saya. Okay! Dan ayat yang di bina itu adalah sangat skema. Ouh! Okay! Itu sahaja anda. Saya tak nak simpan apa2 perasaan yang busuk dan benyek dan tak best dan menyampah dan sebagainya. Anda juga manusia, saya juga manusia. Seringkali melakukan kesilapan. Tapi as long as anda sedar dengan silap anda, anda tahu kan bagaimana nak ubahnya?  Do not talk behind my back! Okay!

No comments:

Post a Comment