Sunday, October 10, 2010

BAJU

bila cakap pasal baju,kain dan seumpama meaning dengannya, aku paling menyampah sekali. sebab aku tak suka basuh baju, lipat baju, apa-apa lah berkaitan baju yang memerlukan tenaga aku untuk dikerjakan. sebab aku paling elergi bila kene basuh baju, lagi-lagi lipat baju. kalaulah mesin basuh tu ada sekali function lipat baju, akulah orang pertama yang akan beli mesin basuh tu. tapi bila bab shopping baju, akulah orang pertama yang pergi berpusu-pusu beli baju. haha. aku rasa nanti la kan, bila aku dah kawin ke?(wah!)haha lantaklah! dah ada kerjaya la nanti kan, aku akan upah orang gaji untuk setlekan semua berkaitan pakaian. yang lain-lain tu aku tak kisah sangat nak buat. tapi bajulah yang jadi masalah besar bagi aku. huh! macam tu lah aku nak plan nanti ngan future husband aku.haha


NOTE: sebenarnya aku cuma nak cakap, baju aku da melambak kat dalam bakul tu dan aku dah tak ada baju nak pakai untuk pergi kelas hari isnin dan seterusnya.esok nanti aku basuhlah.haha. tu je.

No comments:

Post a Comment