Thursday, December 30, 2010

lately

aku tak tahulah kan. tapi kebanyakan mereka mengalami benda yang sama macam aku alami sejak akhir-akhir ini. aku tahu macam mana rasanya sebab aku pun pernah mengalaminya. tapi apa yang aku buat ialah, gembirakan hati, tabahkan diri dan yang paling penting SABAR. apa yang di ambil pasti akan diganti dengan something yang korang akan rasa korang tak layak untuk semua itu. DIA maha adil. kita hanya merancang tapi DIA yang menentukan kan. banyak perkara yang aku belajar lately. sedar tak sedar perkara itu yang banyak mematangkan diri aku. fikir-fikirkan balik kesilapan dan pengalaman lalu, kau akan tahu apa yang terbaik dan mengapa takdirnya kau dijadikan begitu rupa. percayalah, setiap yang berlaku pasti ada sebab dan musababnya. dan aku dah pun dapat jawapannya. tak percaya?cubalah!

mood: normal life

No comments:

Post a Comment