Saturday, December 25, 2010

damia delisha

hey si kecik! apsal kau cute sangat?tak payah cute2 boleh?eheh!
kau tahu sapa yang cute?ni ha dak kecik ni, nama dia DAMIA DELISHA BT MOHD KAMARUL ARIFFIN.
tapi dia selalu sebut nama dia camni, " nama saya damia delisha bt mohd, kamarul afiffin" 
bila tanya siapa nama mami. ellleeeee apa icha? ellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllephant! amek kau. kecik aty mak kau pngil dy elephant.haha! ada ke patut nama mak kau elephant. penat mak kau beranakkan kau. kau cakap mak kau elephant. kahkah! icha. dalam banyak2 anak buah aku, dia ni sorang yang suka membebel, paling kuat berangan, paling petah, paling kuat dan paling lincah. dia ni baru umur 2 tahun, tapi dia boleh bercakap dengan terang dan jelas. kalau malam2 dengar bunyi telefon dari abang aku, aku tahu pasal apa. dak kecik ni la,sebok benor nk cakap. dia ni kalau bab berangan memang nombor satu. tahu sebab apa. ha! tengok je la gambaw ni.
dengan tudung saji pon boleh posing.

kau xyah buat muke cute ler icha.

cute ker??

buweeek! ;p

thinking another new post

kau ingat kau cute sangat? (tapi mmg pun cute)

cream muka mami jadi lipstick kau

antara tenaga pengajar yang mengajar dak kecik ni kuat berangan


macek2 sapu sampah

fridge menjadi tempat peberet dy sbb di situnya terletak air coke kegemaran dia.


favourite dia bila datang rumah atok dia aka abah aku la kan is,,,,,,,,, taraaaaaa! cari handphone aku dulu. aku tak tahu kenapa handphone aku yang menjadi pujaan hati dia padahal banyak lagi handphone2 canggih dalam rumah ni. handphone aku jugak dia nak.

dia ni banyak binatang peliharaan dia. ha! ni lah dia menatang2 yang aku maksudkan.

bajet muka kau sama cute dengan menatang peliharaan kau la tuh...ceyt!


tapi dalam banyak2 menatang ni, yang kale purple tu yang paling dia sayang. nama dy purple tapi dia panggil PURPEY( loghat kelantan) haha! yang tu kalau hilang maw ngamuk satu rumah. dia takkan tidur malam kalau si purpey tu xde. dah macam nyawa dia sendiri la.perkara paling penting kalau nak pergi jalan2 ialah purple. masukkan purple dalam kerete dulu baru yang lain. benda lain tinggal tak pe. benda lain jangan.hahaha!

ni la purple atau dalam bahasa icha PURPEI(loghat kelantan)=))


satu yang nakalnya si icha ni ialah, dia suka cari pasal ngn aku. dengan makcik2 yang lain xde pulak cari pasal, tapi kalau dengan aku, kemain lagi. kadang sabar jer la. aku pun satu, aku suka dengki dia, tu yang dia dengki aku balik tu, saja nak cari gaduh. haha! tapi kadang2 kalau aku merajuk dia mesti cari motif konon2 nak pujuk aku balik la and nanti takde orang nak layan dia main. nanti mulalah dia berdrama: 'ty jan! ty jan! sayang ty jan!" tu yang buat aku cair gila kat budak comey ni.  walaupun dia ni baru dua tahun tapi aku rasa dia sangat matang dari budak2 yang sebaya dengan dia. dia seolah-olah memahami perasaan kita. dia pandai layan mak aku. treat mak aku macam orang dewasa. tu yang paling aku respect pada budak kecik ni. plus dia sangat cute!no wonder la kalau semua orang akan jatuh hati kat dia bila tengok character dan kecomelan dia.


damia delisha & aunty jane

No comments:

Post a Comment